Roscom Promotie

Roscom Promotie

PEC Zwolle zet iedere week één van haar sponsoren in de spotlight. Aan de hand van vijf vragen maakt u deze week kennis met onze sponsor: Bas Potjes van Roscom Promotie.

Wie bent u?  

Ik ben Bas Potjes, 39 jaar, getrouwd met Rianne en samen twee mooie kinderen. Ruben van 3 en Yara van 8 maand. Kan niet wachten totdat de kleine man mee kan naar de thuiswedstrijden van PEC Zwolle. Ik ben mede-eigenaar van Roscom Promotie en De Vuurwerkbaron.


Wat doet uw bedrijf?    

Roscom is gespecialiseerd in het uitvoeren van onderscheidende fieldmarketing activiteiten, wij zijn letterlijk het gezicht naar buiten van vooral grote A-merken. Wij ontzorgen hierin onze opdrachtgevers van vergunning tot rapportage. Onze teams zijn in onze Academy getraind op vaardigheden. Ons facilitair bureau regelt de materialen en aansturing. Kortom: de opdrachtgever komt met een marketingplan, wij doen de rest.


Waarom bent u sponsor van PEC Zwolle?    

Van kinds af aan ben ik al in het Oosterenk stadion (nu MAC³PARK stadion) te vinden: jongerenrang, ‘Vakkie D’. Afgelopen 10 jaar hebben wij een aantal business seats en nu echt supertrots dat wij tenuesponsor kunnen zijn. Wij zoeken -bijna- altijd nieuwe collega’s en dit is een mooi middel om dat onder de aandacht te brengen.


Wat is uw leukste herinnering aan PEC Zwolle?    

De dag van de bekerfinale tegen Ajax. Vooraf de voorzichtige hoop op een stunt, de kolone richting de kuip en toen…wat een feest! Praag was trouwens ook top ;-). 


Welk bedrijf wilt u ook graag bij de businessclub van PEC Zwolle zien?   

-


Meer informatie 

Roscom Promotie

Onze partners

PECPOWER