Roscom maakt stap naar officiële wedstrijdshirts PEC Zwolle

Roscom maakt stap naar officiële wedstrijdshirts PEC Zwolle

PEC Zwolle is blij te melden dat strategisch partner van de club Roscom een transfer maakt van de broek van het officiële tenue naar de mouwposities van de officiële shirts van de club. Vanaf aankomend seizoen zal Roscom op beide mouwen te zien zijn van de shirts van PEC Zwolle, PEC Zwolle Vrouwen en die van de teams uit de PEC Zwolle Voetbalacademie.

Bas Potjes, eigenaar van Roscom is zeer in zijn nopjes met de verhuizing naar het shirt: ,,Enkele maanden geleden kwam salesmanager Jurian Meijntjes met het nieuwe shirt naar me toe, waar hij als verrassing op de beide mouwen het logo van Roscom had geplaatst. Voor de vorm heb ik het nog even met een aantal collega’s gedeeld en gevraagd wat zij ervan vonden, maar we waren allemaal snel overstag. Voor ons is het een mooie stap om van de broek naar het shirt te gaan.”


Salesmanager Jurian Meijntjes: ,,Wij zijn zeer content dat dit prachtige familiebedrijf uit Zwolle weer een stap maakt binnen de club. Bas, ondernemer van het jaar 2021 in de regio Zwolle, is naast trouw supporter ook een zeer trouwe sponsor en sinds jaar en dag ook zakelijk aan de club verbonden. Met op beide mouwen dezelfde sponsoruiting van een rasecht Zwols bedrijf, maakt het nieuwe shirt in mijn ogen nóg mooier.”


Over Roscom

Roscom is een field- en telemarketing bureau dat zich erin heeft gespecialiseerd om mensen verder te helpen, relaties te creëren en te onderhouden tussen mens en merk. Zij doen dit al 15 jaar met inmiddels 220 Roscommers. Het persoonlijke contact van het personeel is een vak apart en personeel wordt intern opgeleid middels een heuse Roscom Academy. Bij Roscom hanteren ze dagdagelijks de spreuk: “Hoe dan wel!” Wil het niet linksom dan wel rechtsom.