Djopzz ook dit seizoen hoofdsponsor PEC Zwolle Vrouwen

Djopzz ook dit seizoen hoofdsponsor PEC Zwolle Vrouwen

PEC Zwolle Vrouwen speelt ook in het seizoen 2018/2019 met de naam Djopzz op de voorkant van het shirt. Djopzz, intermediair op het gebied van uitzenden, payrolling, detachering en poolbeheer, is al enkele jaren partner van de vrouwentak van PEC Zwolle en nam begin vorig seizoen het hoofdsponsorschap op zich. Vrijdag voorafgaand aan de wedstrijd PEC Zwolle Vrouwen – FC Twente Vrouwen (4-2) vond de ondertekening plaats in het MAC3PARK stadion.

Al sinds 2014 is Djopzz partner van Stichting Regio Zwolle United, de sociaal-maatschappelijke poot van de club, waar ook PEC Zwolle Vrouwen onderdeel van uitmaakt. Dit seizoen schittert de naam voor het tweede jaar op rij op de voorkant van de shirts van zowel PEC Zwolle Vrouwen als Jong PEC Zwolle Vrouwen.


Arjan Jansen, directeur Regio Zwolle United is erg te spreken over de relatie met Djopzz: ,,Met Djopzz hebben wij een partner die al jaren actief betrokken is bij de club op verschillende vlakken; naast de focus op vrouwenvoetbal, wil Djopzz ook graag haar maatschappelijke betrokkenheid op het gebied van PEC Zwolle United en talentontwikkeling benadrukken.’’


Commercieel directeur Edwin Peterman over de samenwerking: ,,Djopzz en PEC Zwolle Vrouwen zijn al jaren aan elkaar verbonden. In het begin als rugsponsor en sinds vorig seizoen als hoofdsponsor op de voorkant van ons mooie blauw-witte tricot. Dat deze succesvolle samenwerking ook dit seizoen een mooi vervolg krijgt, is natuurlijk hartstikke positief voor beide partijen.”


Eric Krabbe, directeur van Djopzz, vult aan: ,,Djopzz neemt haar maatschappelijke rol serieus en ondersteunt mensen graag bij hun zoektocht naar een perfecte plek. Daarnaast dragen wij de sport een warm hart toe en dus zijn er twee oud-profvoetballers van PEC Zwolle aan het werk bij Djopzz en dat zorgt voor dynamiek.’’


Sharon Bruinenberg is geen onbekende bij PEC Zwolle; jarenlang speelde zij in het eerste vrouwenelftal van PEC Zwolle en combineerde haar topsportcarrière met een baan bij Djopzz op de backoffice. Ondertussen is zij gestopt op het hoogste voetbalniveau en werkt zij fulltime bij Djopzz. Ook Leon ter Wielen heeft topsportroots in het Zwolse; hij stond twee seizoenen in de Eredivisie bij PEC Zwolle onder de lat. Nu keept hij in de tweede divisie bij SV Spakenburg, waarmee hij vorig jaar kampioen werd in de Derde Divisie. Tegenwoordig combineert hij zijn trainingsuren met de functie van intercedent op de frontoffice bij Djopzz en is hij bezig met de afronding van zijn studie.


Op de foto (vlnr): Edwin Peterman (commercieel directeur PEC Zwolle), Arjan Jansen (directeur Regio Zwolle United), Edwin van den Broeke (management Djopzz), Leon ter Wielen en Sharon Bruinenberg (beiden Djopzz).