Sluiten
PEC Zwolle
 

FAQ seizoenkaart 2017-2018

Wat is een seizoenkaart?
Een seizoenkaart geeft recht op het bezoeken van alle reguliere thuiswedstrijden van PEC Zwolle die gespeeld worden in de Eredivisie. Daarnaast heb je met de seizoenkaart het recht om, indien toegestaan, kaarten (bij) te kopen voor eredivisiewedstrijden of wedstrijden zoals de KNVB Beker en eventuele Europese wedstrijden.

Wat kost een seizoenkaart?
Een seizoenkaart bij PEC Zwolle voor het seizoen 2017-2018 is al verkrijgbaar vanaf €195,-. Jeugdkaarten voor kinderen zijn er al vanaf €80,-. Klik hier voor het volledige overzicht van vakken en prijzen.

Ik ben seizoenkaarthouder, maar als ik in de bestelmodule ben, staat er dat mijn plek bezet is. Wat nu?
Om je eigen plek te verlengen, is het belangrijk dat je inlogt. Alleen dan kan je je plek verlengen. Nadat je bent ingelogd, klik je op je naam rechtsboven in het venster. Nu kom je in de verlengmodule.

Wat is mijn klantnummer om in te loggen?
Dit zijn de eerste acht cijfers op de achterkant van jouw seizoenkaart. Dit klantnummer begint met 30- of 93-.

Kan ik mijn stoel verlengen op Zuid in vak 27,28, 29 of 30 als ik geen kind heb onder de 12 jaar oud? 
Je kunt dan helaas niet je stoel verlengen, maar wel een beschikbare plaats in een ander vak kiezen.

Hoe kan ik mijn seizoenkaart afrekenen?
Bij een online verlenging van je seizoenkaart betaal je via iDEAL of via een eenmalige incasso. De eenmalige incasso wordt vanaf 1 juni 2017 geïnd. Het is niet mogelijk om in termijnen te betalen. Ook is het niet mogelijk om een seizoenkaart te betalen in de Fanshop via een automatische incasso.

Wil je met een groep van 10 of meer personen bij elkaar zitten?
Stuur dan een e-mail naar info@peczwolle.nl, zodat één van onze medewerkers contact met je kan opnemen.

Kan ik mijn seizoenkaart nog annuleren op het moment dat ik een seizoenkaart heb besteld?
Nee, dit is niet mogelijk. Zodra je een seizoenkaart bestelt, ga je een overeenkomst aan met PEC Zwolle voor de duur van één seizoen en deze overeenkomst kun je niet tussentijds opzeggen.

Hoe lang blijft mijn nieuwe seizoenkaart geldig?
Je seizoenkaart is geldig van 1 juli 2017 tot en met 30 juni 2018 voor het bezoeken van reguliere competitiewedstrijden van ons mannenteam in de Eredivisie. 

Wanneer ontvang ik mijn seizoenkaart?
Indien je niet verplaatst bent naar een andere stoel, dan ontvang je geen nieuwe seizoenkaart en blijft jouw huidige seizoenkaart geldig. Indien je wel verplaatst bent of een geheel nieuwe seizoenkaarthouder bent wordt de pas uiterlijk na twee weken dat je de seizoenkaart hebt aangeschaft opgestuurd. 

Online bestellen lukt me niet. Wat nu?
Je bent van harte welkom in de fanshop, waar onze medewerkers je graag verder helpen. Het is ook mogelijk om een e-mail te sturen naar info@peczwolle.nl. De club neemt dan contact met je op.

Het systeem loopt vast. Wat moet ik nu doen?
Mocht er tijdens het bestelproces iets vastlopen, dan kan dit meerdere oorzaken hebben. Bijvoorbeeld een internetstoring. Houd er rekening mee dat het systeem de bestelling 20 minuten lang in het winkelwagentje houdt, alvorens deze weer teruggezet wordt als reservering. Dus na 20 minuten kun je het nogmaals proberen. Als dit niet het gewenste resultaat oplevert, neem dan contact met ons op.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
Wanneer je jouw klantnummer invult, kun je kiezen voor de optie wachtwoord opvragen.